Samsung - usunięcie konta Samsung (reactivation lock / S-Cloud)

Opis


Drogi kliencie! Zamawiasz usunięcie konta? Przeczytaj!

Prosimy o złożenie zamówienie tylko jeżeli odpowiedziałeś TAK na poniższe pytania:

* Czy jesteś pewien że wpisałeś poprawny IMEI i telefon ma simlocka?
* Czy jesteś pewien z jakiej sieci pochodzi telefon?
* Czy sprawdziłeś czarną listę i wybrałeś odpowiednią usługę (czyste IMEI/wszystkie IMEI)?

* Czy sprawdziłeś czas realizacji i wiesz o możliwości jego wydłużenia?

* Czy wiesz jak wprowadzić kod do swojego urządzenia i sprawdziłeś że jest to możliwe (zablokowany licznik odblokowań)?

Świadome zamówienie to gwarancja satysfakcji dla Ciebie i klienta końcowego! :)


Prosimy pamiętać:

* Zamówienie nieodpowiedniego serwisu dla danego IMEI (np. podanie IMEI innej marki) będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienie błędnych IMEI będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienie IMEI z czarnej listy na serwis dla czystych IMEI będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienia dla odblokowanych IMEI nie będą refundowane
* Nie mamy możliwości kasacji zamówień w trakcie realizacji bez wcześniejszego potwierdzenia z dostawcą usługi
* Odblokowanie może potrwać dłużej niż wyznaczony na stronie czas realizacji
* W przypadku nieodblokowania telefonu zwracamy kredyty w serwisie, nie wypłacamy pieniędzy na konto
* Telefon musi pochodzić z wybranej sieci i być aktywowany w sieci
* Wszystkie podane czasy realizacji to DNI ROBOCZE
* Niezastosowanie się do wymogów usługi będzie skutkowało nieodblokowaniem telefonu i utratą całości lub części kredytów 

* REKLAMACJE - KLIKNIJ



Dodatkowe wymagania dla serwisu:



Ten serwis przeznaczony jest dla konta Samsung, nie Google! Przykład poniżej:
 



Instrukcja:

W przypadku gdy telefon nie akceptuje przesłanych danych logowania prosimy o:
1. Zalogowanie się do panelu kontrolnego i wybranie odpowiedniego urządzenia z menu w lewym górnym rogu (może być więcej niż jedno)
2. Wybranie opcji 'UNLOCK MY DEVICE' z menu po prawej stronie ekranu (telefon musi być podłączony do internetu
3. Ponowną próbę logowania na telefonie, a jeżeli dane są wciąż odrzucane, reset fabryczny telefonu
4. W razie pytań prosimy o kontakt z obsługą - chętnie pomożemy
5. W żadnym wypadku nie należy usuwać urządzenia z panelu kontrolnego - blokada nie zostanie usunięta a my nie będziemy w stanie pomóc

* Panel kontrolny urządzenia - tutaj


 

40.00 PLN
Cena

Informacje


Czas realizacji: 1-3 dni

Zamówienia hurtowe dozwolone: Tak

Reklamacja zmówień dozwolona: Nie

Kasacja zamówień dozwolona: Nie

Typ usługi: Serwer

Typ zamówienia: IMEI

Przetwarzanie zamówienia: Automatycznie