Drogi kliencie! Zamawiasz odblokowanie iCloud? Przeczytaj!
Prosimy o złożenie zamówienie tylko jeżeli odpowiedziałeś TAK na poniższe pytania:
* Czy jesteś pewien że wpisałeś poprawny IMEI i telefon ma blokadę iCloud?
* Czy jesteś pewien z jakiej sieci pochodzi telefon?
* Czy sprawdziłeś czarną listę i wybrałeś odpowiednią usługę (czyste IMEI/wszystkie IMEI)?
* Czy sprawdziłeś czas realizacji i wiesz o możliwości jego wydłużenia?
Świadome zamówienie to gwarancja satysfakcji dla Ciebie i klienta końcowego! :)
Prosimy pamiętać:
* Zamówienie błędnych IMEI będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienie IMEI z czarnej listy na serwis dla czystych IMEI będzie skutkowało utratą kredytów
* Zamówienia dla odblokowanych IMEI nie będą refundowane
* Nie mamy możliwości kasacji zamówień w trakcie realizacji bez wcześniejszego potwierdzenia z dostawcą usługi
* Odblokowanie może potrwać dłużej niż wyznaczony na stronie czas realizacji
* W przypadku nieodblokowania telefonu zwracamy kredyty w serwisie, nie wypłacamy pieniędzy na konto
* Telefon musi pochodzić z wybranej sieci i być aktywowany w sieci
* Wszystkie podane czasy realizacji to DNI ROBOCZE
* Niezastosowanie się do wymogów usługi będzie skutkowało nieodblokowaniem telefonu i utratą całości lub części kredytów
* REKLAMACJE - KLIKNIJ
Dodatkowe wymagania dla serwisu:
1. Telefon musi posiadać wiadomośćod właściciela z podanym numerem komórkowym na ekranie
2. Sprawdzić IMEI w serwisie 'iPhone - sprawdzenie iCloud (czysty/wymazany)' - wynik sprawdzenia musi wykazywać 'FMI Status: Lost Mode ON'
3. Przesłać zdjęcie ekranu aktywacji z wiadomością od właściciela na maila pomoc@latwysimlock.pl
* UWAGA - serwis nie gwarantuje odblokowania wszystkich wysłanych zamówień.
Jak znaleźć UDID urządzenia?
Program iTools jest dostępny do pobrania tutaj.
Wideo pomocnicze - YouTube
Czas realizacji: 1-4 tygodni
Zamówienia hurtowe dozwolone: Nie
Reklamacja zmówień dozwolona: Tak (w ciągu 7200 minut po otrzymaniu odpowiedzi)
Kasacja zamówień dozwolona: Nie
Typ usługi: Serwer
Typ zamówienia: IMEI
Przetwarzanie zamówienia: Ręcznie
Token wygasł, proszę odświeżyć stronę i spróbować ponownie!